środa, 10 kwietnia 2013

Kasza kuskus z serem feta, grilowanymi pomidorami i awokado

Od pewnego czasu miałam ochotę na awokado. Wspomnień z pierwszego (i ostatniego) razu kiedy je jadłam, nie mam niestety pozytywnych. Kiedy trochę bardziej zgłębiłam temat i wiem już jak wygląda dojrzałe awokado, stwierdziłam, że tamto które jadłam, było właśnie niedojrzałe i dlatego mi nie smakowało. Teraz zabrałam się do tego jak należy tzn. zamknęłam awokado na 2 dni w szafce i po tym czasie niemal samo wyskoczyło mi ze skórki :) Następnie posoliłam je, skropiłam sokiem z cytryny i pokrojone dodałam do mojego bento. I w końcu było takie, jak trzeba.

A co poza awokado siedzi w tym pudełku?
  • szklanka kaszy kuskus (przygotowanej w bulionie)
  • pęczek natki pietruszki,
  • 3 pomidory  - pokrojone, obsypane oregano, pieprzem i solą, natarte oliwą z oliwek i ugrillowane (w piekarniku przez ok. 10 min)
  • opakowanie pokrojonego w kostkę sera feta
  • kilka orzechów włoskich
  • 2 łyżki oleju rzepakowego, którym to wszystko na koniec zalałam

Całość wyszła rewelacyjnie dobra, choć moje awokado w niej po prostu zniknęło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz